כח האיזון פרויקט מחול משולב לאנשים עם וללא מוגבלות

אודות האירוע

בשנת 2000 יצא לדרך מרכז "כח האיזון", המשלב רקדנים עם וללא מוגבלות. המרכז החל במופע של להקת המחול ורטיגו שנקרא "כח האיזון” שכלל 7 חברי להקה ו 4 רקדנים
עם מוגבלות. המופע עלה כ 60 פעם בפני בני נוער ומבוגרים ברחבי הארץ ובעולם וזכה לביקורות מצוינות.

אפשרויות לסדנאות וימי פעילות:

מפגש מחול - צפייה במופע משולב "דואט אינטימי", שיחה משותפת עם היוצרים על מוגבלות ואמנות, וסדנת התנסות קצרה המתבססת על קונטקט אימפרוביזציה.

סדנה חד פעמית - קונטקט אימפרוביזציה משולב מפגש עם אנשים עם וללא מוגבלות בתנועה, בדגש על הקשבה, מגע וחדוות היצירה המשותפת.

סדרת סדנאות מחול משולב במתנ"סים ברחבי הארץ המפגישה אנשים עם וללא מוגבלויות. במהלך השנה המשתתפים רוקדים יחד ולומדים להכיר זה את זה. המחול המשולב מאפשר לאדם, עם מגבלה וללא מגבלה, לגלות כוחות חדשים בעצמו, לשנות תפיסות של ערך עצמי, שלי ושל האחר, ולגלות דרכים לשיתוף פעולה שיוצרות מפגש ייחודי ומשמעותי. ישנה אפשרות לסדרה שבסופה תועלה יצירה מקורית קצרה.
הפעילויות מתאימות ל קבוצות משולבות של משתתפים עם וללא מוגבלות הכוללות בין היתר בני נוער, תלמידי מגמות מחול, בוגרים וקהל מכל המגזרים והגילאים. מתוך סך המשתתפים כ שליש עם מוגבלויות שונות.
הפעילות מתאימה לכל אחד ולכל סוג של מגבלה ) מגבלות פיסיות, מוטוריות, קוגניטיביות, נפשיות, תקשורתיות וסנסוריות(. כל סדנה מותאמת לקהל המשתתפים, ואפשר לבחור לעבור תהליך קבוצתי שיכלול מספר סדנאות. לסדנה אין צורך בניסיון קודם במחול.

קהל יעד: מבוגרים, נוער


מתי: 1 בפברואר 2010

איש קשר - להזמנת האירוע

שם: מיכל גולדפילד שדות – מפיקה ורטיגו כח האיזון
טלפון: 02-9900235 050-9701699
אימייל: pob@vertigo.org.il

רשימת מתנסים

כח האיזון פרויקט מחול משולב לאנשים עם וללא מוגבלות
דילוג לתוכן